『電氣おじさん』の楽しいブログ

電気に関すること、精神疾患(統合失調症)を患っているのでその経験談と生きかたについてのブログにしていこうかと思います。

亡き人々からのメッセージ? Messages from the departed?

おはようございますm(_ _)m
今日は、亡き人々に思いをはせようと思います

亡き人々の多くが、こう思っていないだろうか???

わからない、理解が難しい、でも知りたい、感じてみたい

 

『亡き人々からのメッセージ』

 

親愛なる皆さんへ

私がこの世を去っても、皆さんの心の中で生き続けていることを感じています。思い出の中で私を感じてくれること、その瞬間が私にとって何よりの喜びです。

私の人生には、時に深い苦しみや不安を抱えることがありました。皆さんを思うあまり、自分の心に負担をかけてしまうこともありました。優しさゆえに、周囲の理解を得られず、孤独を感じることもありました。その孤独や苦しみが、時には私の言葉や行動に影響を与え、優しさがうまく伝わらなかったこともあったかもしれません。しかし、それでも皆さんへの愛と感謝の気持ちは変わることはありませんでした。

皆さんとの絆や思い出は、私にとってかけがえのない宝物です。辛い時も、皆さんの笑顔や優しい言葉が私の支えでした。皆さんが私を思い、心を寄せてくれたことに、どれだけ感謝してもしきれません。皆さんの愛が私の心の中で常に温かく輝いていました。

今、私は穏やかな平和と安らぎの中にいます。どうか皆さんも、自分自身を大切にし、心の中にある愛や優しさを忘れずにいてください。私たちが共に過ごした時間や経験は、皆さんの心の中でいつまでも輝き続けることでしょう。皆さんの笑顔や幸せが、私にとって何よりの喜びです。

どうか、私が抱えていた苦しみや孤独を、皆さんは感じることなく、幸せに生きてください。皆さんが困難に直面したとき、私がそばで見守っていることを思い出してください。私の優しさが皆さんの心に届き、これからの人生の中で温かさと勇気を感じていただければ、それが私にとっての何よりの願いです。

皆さんが笑顔で幸せに過ごすことが、私の願いです。心の中で私を感じ、愛を持って前に進んでください。皆さんが素晴らしい人生を歩むことを、私はいつも祈っています。

最後に、私は皆さんをいつまでも愛しています。いつか再び会える日を楽しみにしています。それまでの間、どうか健やかに、そして幸せに過ごしてください。あなたの心の中で、私はいつもそばにいます。私たちの思い出が皆さんの支えとなり、これからの人生を豊かにすることを願っています。

愛を込めて

 

今は亡き人々と今を生きる人々は、つながることができる
今は亡き人々と今を生きる人々が幸福であることを祈ります(_ _)

お読みいただきありがとうございます

 

Good morning m(_ _ _)m
Today, I would like to think about our departed.

Do you think many of the departed feel this way?

I don't know, it's hard to understand, but I want to know, I want to feel.

 


"Messages from the departed."

 


Dear all of you

I feel that even though I have passed away, I continue to live on in your hearts. To feel me in your memories, those moments are the greatest joy for me.

There have been times in my life when I have had deep suffering and anxiety. I have sometimes burdened my own heart with the thought of all of you. Because of my kindness, I sometimes felt lonely because I could not gain the understanding of those around me. This loneliness and suffering sometimes affected my words and actions, and there may have been times when my kindness was not conveyed well. However, that did not change the love and gratitude I felt for all of you.

The bonds and memories I have formed with all of you are my irreplaceable treasures. Your smiles and kind words have been my support through the hard times. I cannot thank you all enough for the way you thought of me and gave your hearts to me. Your love always shone warmly in my heart.

I am now in a place of peace and tranquility. Please take care of yourselves and remember the love and kindness in your hearts. The time and experiences we spent together will always shine brightly in your hearts. Your smiles and happiness are my greatest joy.

Please live happily without feeling the pain and loneliness that I have been experiencing. When you face difficulties, please remember that I am there watching over you. It is my greatest wish that my kindness will reach your hearts and that you will feel warmth and courage in your future lives.

It is my wish that you all live happily and with smiles on your faces. Feel me in your hearts and move forward with love. I always wish you all a wonderful life.

Finally, I will always love you all. I look forward to seeing you again someday. Until then, please stay healthy and happy. I will always be with you in your hearts. I hope that our memories will support you and enrich your future lives.

Lots of love to you.

 

 


Those now departed and those who live today can connect
I wish happiness to those now departed and those living now (_ _)

Thank you for reading